Thursday, October 8, 2009


از اعدام در زندان تا اعدام در خیابان : 30سال جمهوری اسلامی

Verein zur Verteidigung der politischen Gefangenen im Iran – Köln

Society for the Defense of Political Prisoners in IranCologne

گرد هم آیی به مناسبت بیست ویکمین سالگرد قتل عام هزاران زندانی سیاسی در جمهوری اسلامی در سال 67

،همزمان با قتل عام نسل تازه ای از جوانان آزادیخواه در ایران!

در این گرد هم آیی پیکرهای بیجان سخن میگویند!

"آینه شکنی" جمهوری اسلامی

در این روزها جمهوری اسلامی چون خود را نمی خواهد بشکند ،می خواهد آینه را بشکند!

با"کشف حجاب تدریجی" از چهره جمهوری اسلامی، که تحمل دیدن چهره واقعی اش را ندارد،در سالها و به خصوص ماههای اخیر ،اکنون این حکومت تلاش دارد با حذف آقای مهدی کروبی ،که از بنیان گذاران همین حکومت است، و افشاگری بسیار موثری در مورد تجاوز وشکنجه درزندانها کرده است،آینه شکنی کند . .

درماههای اخیردر اثر تداوم مبارزه جوانان آزادیخواه وتشدید توحش حکومت، تجاوز،شکنجه واعدام از درون زندان به وسط خیابانها منتقل شده است . رهبری این حکومت در شرایط هر چه بیشتر آشکار شدن شکنجه و تجاوز پنهان، ،تلاش در کتمان برای فراموش سازی تدریجی آن را دارد .

اکنون باتشدید وادامه افشاگری به روشهای موثر باید تلاش کرد که تا این روند به عقب بازنگردد.

گرد هم آیی در آستانه 10شهریور سالگرد فاجعه ملی!

این بارنمایش پیکرهای بی جان برروی زمین مانند تصاویر آشویتس،کامبوج دردوران پل پوت ویا حلبچه در کردستان عراق،،بهتر از هر کلام، به شکستن سکوتی که جمهوری اسلامی قصد برقراری آن رادارد کمک خواهند کرد!

در آستانه بیست ویکمین سالگرد قتل عام هزاران زندانی سیاسی،اکثرا محکوم به زندان، در ایران در سال 67 به دستورآیت الله خمینی وهمزمان با افشای قتل عام وشکنجه وتجاوز به صدها جوان آزادیخواه در جمهوری اسلامی در جریان سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز آنان، درسطح جهان ، برای بیست ویکمین بارگرد هم می آییم!

در افشا ونمایش وحشیانه ترین جنبه نقض خشن حقوق بشر توسط جمهوری اسلامی،یعنی سلب حق زندگی صدها هزار جوان آزادیخواه ونیز کودکان وزنان در طول حیات 30 ساله اش، تمامی هموطنان آزادیخواه را به شرکت در برگزاری یک گرد هم آیی اعتراضی ویژه به ترتیب زیر دعوت می کنیم :

- گروه زیادی از شرکت کنندگان،باتعداد هرچه بیشتر، با دردست داشتن تصاویر قربانیان راه آزادی به مدت 2 ساعت به مانند یک پیکر بیجان برروی زمین محل گردهم آیی دراز خواهند کشید.دوستان می توانند در صورت تمایل تصاویر مورد علاقه خود را به همراه داشته باشند .

 

–در مرحله بعد دوستان شرکت کننده بادردست داشتن نوار طولانی حامل نام هزاران قربانی به سوی رود راین راه پیمایی کوتاهی می کنند.

-ودر مرحله پایانی گلهای سرخ ،مانند هر سال به یاد هزاران قربانی قتل عام 67، وگلهای سفید به یاد صدها جوان قربانی سرکوب جنبش اخیر مردم ایران ، به آبهای راین سپرده خواهد شد.

لطفا گلهای سرخ وسپید ونیز یک پوشش پلاستیک برای دراز کشیدن روی آن به همراه داشته باشید.

همزمان با برگزاری مراسم ودرروزهای قبل ازآن ،مثل همیشه بیانیه هایی به زبان آلمانی دررابطه با موضوع گردهم آیی به تمامی وسایل ارتباط جمعی ونیز احزاب ،گروهها وسیاستمداران ارسال می گردد.

مانند همیشه تمامی آزادیخواهان با هراعتقاد و هویتی را به شرکت فعال وهمکاری در برگزاری این مراسم دعوت می کنیم .دوستان عزیز در صورت تمایل به صحبت برای جمع تلاش کنند که در صورت امکان حتما به زبان آلمانی وکوتاه باشد.

مکان : شهر کلن – جنب کلیسای دم- مقابل دم هتل زمان شنبه 29 آگوست 2009 ساعت 14 و30 دقیقه

جمعیت دفاع اززندانیان سیاسی ایران-کلن 30 مرداد 1388

No comments:

Post a Comment