Sunday, January 24, 2010

نامه سید سامی حسینی ،زندانی محکوم به اعدام،خطاب به پدر و مادرش


23 Jan 2010 - مهم, اخبار, مقاله‌

سید سامی حسینی، اهل روستای هفتوان از توابع سلماس می باشد که به اتهام هواداری از حزب حیات آزاد کردستان، پژاک، به اعدام محکوم شده است


مدتی پیش از این وی نامه ای را به خانواده اش ارسال کرده بود


: متن این نامه به این شرح است


به نام خدای نجات بخش،
سلام به عزیزانم، بخصوص پدر و مادر پیر و مهربانم، امیدوارم طناب ترسناک دار که قسمت من بوده، زندگیتان را مختل نکرده باشد
 دلم خیلی برای دور هم جمع شدن هایمان در عروسی و عیدها تنگ شده، تو را خدا برای نیما دوچرخه بخرید، چون بهش قول داده بودم، . به همسر صبورم سلام دارم و ازاو میخواهم از اینکه با 2 بچه تنهایش می گزارم حلالم کند. خواهش دارم اگر می خواهید راه مرا ادامه دهید درس بخوانید. مادر جان یادت میاید پدر در بچگی ام می گفت این هیچ وقت ادم نمی شود، حال به نظرت آدم شده‌ام، به خدا خیلی سخت است در طوفان بی گناهی تو را در دریای مجازات غرق کنند، هر نیمه شب با صدایی به خود می پیچم، نه آن صدا، صدای مادر نیست که مرا از خواب بیدار می کند، صدای قفل سرد دربان است که می گویید وصیتت را بنویس. به امید بر آمدن آفتاب

No comments:

Post a Comment