Friday, December 25, 2009

نامه مادر مهدی محمودیان به دادستان تهران : فرزندم را آزاد کنید


شبکه جنبش راه سبز (جرس): فاطمه الوندی مادر مهدی محمودیان در نامه ای به دادستان تهران خواستار آزادی فرزندش از زندان شد


به گزارش جرس ، متن کامل این نامه بدین شرح است:


به نام خدايي كه همه جا حاضر و ناظر و عادل و منتقم است


دادستان محترم عمومي و انقلاب تهران


با سلام


احتراما براي چندمين بار به عرض شريف مي رسانم كه اينجانب فاطمه الوندي 6 پسر دارم كه بعضي از آنها در دوره جنگ تحميلي كه براي دفاع از سرزمين مقدس مان و نظام جمهوري اسلامي به جبهه رفته بودند روزها چشم انتظار آمدنشان بودم و امروز همان مادر چشم براه فرزند ديگرش مهدي محموديان ؛ روزنامه نگار و فعال سياسي و حقوق بشري است كه در زندان شما بسر مي برد در حالي كه هر ساعت اين روزها برايم همچون سالي مي گذرد. بعضي از فرزندانم در لباس بسيج و بعضي در لباس اصلاح طلبي در خدمت كشورمان قرار گرفته اند اما سياست هاي دشمن تراشي بعضي از مسئولان مي خواهد همه اين فرزندان دلسوخته ايران و اسلام را در برابر هم قرار دهد. مهدي را دوماه و نيم است به زندان برده اند و گناهش جز دفاع از حقوق مردم نبوده است. او هميشه مي گفت قانون برايش محترم تر از هر چيز است و با هر كس قانون را زير پا بگذارد مخالف است در هر مقامي كه باشد. امروز كه او را سه ماه و نيم است زنداني كرده اند و حقوقدان هامي گويند طبق قانون بايد بازجويي در اسرع وقت انجام شود و متهم از بلاتكليفي در آيد اما مهدي من چند هفته بدون بازجويي به حال خود رها شده بود كه اين كار خودش شكنجه است و بعد ازآنهم روزي نيم ساعت بازجويي مي شود كه بگويند به دليل اينكه دارند تحقيقات مي كنند او را نگه داشته اند. شما البته همه اين حرف ها را مي د انيد و بهتر از ما هم مطلع هستيد و من خانه نشين هم مي فهمم كه دست هاي ديگري هم در كار است و شما به تنهايي دستتان بسته است اما از طرف رئيس قوه قضاييه حكم داريد و مي توانيد به تظلم ما رسيدگي كنيد. دختر 7 ساله مهدي دائم بهانه پدر را مي گيرد. او خيلي به پدرش وابسته است. كساني كه فرزندان ما را براي مدت هاي طولاني در زندان نگه مي دارند فقط وقتي كه خداي ناكرده خودشان هم گرفتار شوند مي توانند بفهمند بهانه گيري فرزند براي پدر زنداني و چشمان منتظر و اشك آلود پدر و مادريعني چه ؟


جناب آقاي دادستان


شما در شروع كار خود در سمت دادستاني تهران وعده قانون گرايي داده بوديد. طبق قانون اساسي هم ايرانيان از دوست و دشمن و با هرفكر و عقيده و اتهامي در برابر قانون يكسان هستند اما چرا قانون به نفع بعضي ها اجرا مي شود و براي بعضي ها زير پا مي رود؟ چرا بايد پسر من دوماه و نيم بلاتكليف در زندان باشد. چرا هيچ كس در اين كشور جوابگوي اين ظلم ها نيست كه روز قيامت براي يك دقيقه اش بايد جواب بدهند؟


آقاي دادستان به عنوان مادري از مادران اين كشور كه سهمي در به وجود آوردن نظامي داشته ايم كه امروز شما سكاندارش شده ايد درخواست مي كنم فرزندم هر چه زودتر از زندان آزاد شود و هر زماني هم براي سوال و جواب نياز باشد او در محضر مقام قضايي حاضر خواهد شد كما اينكه قبل از زنداني شدنش هم هربار احضارش كردند رفته است


فاطمه الوندي

No comments:

Post a Comment