Sunday, May 9, 2010

اگر که بیهده زیباست شب برای که زیباست شب برای چه زیباست شب

نهم ماه می روز جهانی مادر و
هدیه جمهوری اسلامی به مادران ایرانی




در سحرگاه امروز پنج تن از عزیزان در بند اعدام شدند
نهم ماه می 2010 برابر با 19 اردیبهشت 1389



مادر شیرین ، امروز از جمهوری اسلامی چه هدیه ای گرفتی؟ دخترت را در لباس قرمز آغوشته به خونش به جای پیراهن سفید عروسی؟
و شما مادران فرزاد ، علی ، فرهاد و مهدی ، به شما چه هدیه ای داده شد؟ پیکر سوراخ سوراخ شده غلطیده در خون جگر گوشه هایتان ؟
و این است استقلال ، آزادی ، به روایت جمهوری اسلامی

باش تا نفرين ِ دوزخ از تو چه سازد،
که مادران ِ سياه‌پوش
ــ داغداران ِ زيباترين فرزندان ِ آفتاب و باد ــ

هنوز از سجاده ها

سر بر نگرفته اند!

امروز در بسیاری از کشور ها "روز مادر" است و در ایران، مادران داغدار در پی یافتن جواب پرسش های خود هستند، چه کسی فرزندانشان را ربوده و آن ها را در کجا به بند کرده اند، چه کسی فرزندانشان را به خون کشیده اند و چه کسی به این کار امر داده است. هر روز به این سو و آن سو می روند تا جواب گیرند خسته و بی جواب باز می گردند تا روز دیگر کار خود پی گیرند. مادران داغدار در ایران شعله عشق را بر افروخته نگاه می دارند. آنها تا پاسخی بر چراهای خود نگیرند، آرام نمی گیرند. آنها که دیگر در روزهای مانند این روز نه تنها شاخه گلی از فرزندان خود نمی گیرند، بلکه فرزندان خود را نیز گم کرده اند، برآنند که این سختی و رنجی را که بر آنان رفته است را آشکار سازند و مقصران را به محاکمه کشند که همه حقایق آشکار گردد.

مادران داغدار را یاری کنیم و نگذاریم جنایات فراموش شود.


جمهوری اسلامی ایران سحرگاه روز یکشنبه پنج زندانی متهم به عضویت در «گروهک های ضد انقلاب» را در زندان اوین تهران اعدام کرد که چهار تن از آنان، از جمله فرزاد کمانگر، مرتبط با گروه پژاک معرفی شده‌اند. یک نفر از این افراد نیز متهم به مشارکت در انفجار حسینیه سیدالشهدای شیراز در سال ۸۷ است.

بر اساس گزارش‌های منتشره در رسانه‌های دولتی و نیمه‌دولتی ایران، سحرگاه روز یکشنبه حکم اعدام فرزاد کمانگر، علی حیدریان، فرهاد وکیلی، شیرین علم‌هولی و مهدی اسلامیان به اجرا درآمد

No comments:

Post a Comment