Tuesday, November 24, 2009

گزارش تجمع حامیان مادران عزادار ایرانی در لس آنجلس،
شنبه 21 نوامبر2009

چهاردهمین گردهمآیی ی حامیان "مادران عزادار ایران" در لس آنجلس، در روز شنبه سی ام آبان ماه یکهزار و سیصد و هشتاد و هشت، برابر با بیست و یکم نوامبر دو هزار و نه میلادی، از ساعت چهار تا شش و نیم بعد از ظهر در مکان همیشگی، اوشن پارک، در شهر سانتامونیکا، برگزار شد.

در این تجمع، جز حامیان ثابت قدم "مادران عزادار ایران" در لس آنجلس، چند تن از کسانی که تازه با این گروه آشنا شده بودند نیز در این گردهمآیی شرکت کردند.

در این هفته نیز به همت چند از تن حامیان، صفحه بسیار بزرگی برای نمایش ویدیو، در زمین پارک نصب شد. نمایش ویدیوهای مربوط به تظاهرات مسالمت آمیز مردم ایران که به سرکوب خشونت آمیز حکومت منجر شد از طریق این صفحه، نمایش تصاویر بزرگ جانباختگان و پیکر های خونین فرزندان ایرانزمین و پخش آهنگ ها و ترانه هایی که در رابطه با حوادث خونین ایران ساخته شده، باعث شد که توجه جمع کثیری از عابران پیاده، ایرانی و غیرایرانی، به گردهمآیی حامیان مادران عزادار جلب شود

در این میان به کنجکاوی و پرسش های متعدد عابران در باره تصاویر دلشکافی که می دیدند، پاسخ داده شد و تعداد زیادی از حاضران فرم هایی که در حمایت از مادران عزادار ایرانی تهیه شده بود را امضاء کردند. قرار است در ماه فوریه سال آینده درخواست حمایت از مادران همراه تمام امضاء ها به دبیر کل سازمان ملل آقای بان کیمون فرستاده شود.

در بخش آخر این برنامه شاعر معاصر ایران، پرتو نوری علا، شعر جدید خود، به نام "محبوب گشمده ام" را خواند که مورد استقبال قرار گرفت.

حامیان مادران عزادار ایران درلوس آنجلس برآنند تا روز چهارشنبه دوم دسامبر به راه پیمایان صلح وحقوق بشرکه پس از گذشت از دهها کشور از سراسر جهان به لوس آنجلس خواهند رسید بپیبوندند، تا ضمن ابراز همبستگی با این حرکت پر شکوه پیام عدالت خواهی مادران عزادار ایران را به گوش جهانیان برسانند.
                       پرتو نوری علا در تجمع همبستگی با مادران عزادار ایران در  لس آنجلس

فلایر را در ضمیمه خواهید یافت.

برای اطلاعات بيشتر از سايت خبرنگاران صلح، اينجا را کليک کنيد

http://www.jour4peace.com/default.asp

وبلاگ برای حمایت از راهپیمایی برای صلح و جهانی بی خشونت

http://marchemondiale.bloguez.com/


Please sign the petition and spread it:

http://www.petitiononline.com/Iran2009/petition.html

Face book: Supporters of “Mournful Mothers of Iran” in LA

http://www.facebook.com/home.php#/profile.php?id=100000164506605&ref=profile

Email: solidarity.mourning.mothers.la@gmail.com

Mournful Mothers Committee in Iran http://madaran.tk/

شعر خواهنی پرتو نوری علا در تجمع مادران لس آنجلس

No comments:

Post a Comment