Saturday, November 28, 2009

فراخوان حامیان "مادران عزادار ایران" در لس آنجلس دعوت از ایرانیان برای شرکت در راهپیمایی  جهانی کاروان صلح و حقوق بشر


فراخوان حامیان "مادران عزادار ایران" در لس آنجلس
دعوت از ایرانیان برای شرکت در راهپیمایی ی جهانی کاروان صلح و حقوق بشر

هموطنان عزیز،
فعالان صلح طلب و طرفداران حقوق بشر و دیگر فعالین حقوق اجتماعی و مدنی 90 کشور از پنج قاره جهان، از دوم اکتبر دو هزار و نه میلادی، از زلاند نو راهپیمایی ی عظیمی را برای نشر ندای صلح در جهان، آغاز کرده اند. آنان ناآشنا به زبان و فرهنگ یکدیگر، اما آشنا به همدردی و نوعدوستی، نزدیک به دو ماه است که شهرها و کشورهای مختلف را درنوردیده اند تا پیام مشترک خود، یعنی "پرهیز از جنگ و خشونت، رعایت حقوق بشر و زیستن در صلح" را به گوش تمام مردم جهان برسانند.
کاروان صلح در هر سرزمینی که گام گذاشته با استقبال و همراهی ی مردم صلح دوست آن منطقه روبرو شده و چهره های بین المللی و محبوبی از هنرمندان و شخصیت های برجسته نیز به آنها پیوسته اند. اینک راهپیمایانی که از دو ماه پیش حرکت چشمگیر خود را در جهت بخشیدن آرامش و صلح به مردم جهان آغاز کرده بودند، در روز چهارشنبه دوم دسامبر دو هزار و نه میلادی به لس آنجلس خواهند رسید.
حال، نوبت ما ایرانیان است تا در کنار ساکنان صلحدوست منطقه لس آنجلس، با استقبال شایسته از کاروان صلح، همگام و همقدم در کنارشان قرار گیریم و به جهانیان اعلام کنیم:
• ایرانیان نیز خواستار نابودی تسلیحات اتمی در سراسر جهان اند.
• ایرانیان نیز براین حقیقت ژرف، وقوف دارند که جنگ، حلال مشکلات نیست.
• ایرانیان نیز می دانند که تنها در سایه وجدان هایی آگاه، معتقد به رفع هرگونه خشونت، می توان به جهانی نو دست یافت و سرانجام گوهر آرامش و دوستی و خوشبختی را برای جهانیان به ارمغان آورد.
ما، حامیان "مادران عزادار ایران" در لس آنجلس، با توجه به عدم رعایت حقوق بشر و کاربرد خشونت در برابر درخواست های مسالمت آمیز ایرانیان در حوادث اخیر ایران، ضمن پشتیبانی از این حرکت ضد جنگ و صلح جو، و از تمام همزبانان و هموطنانی که قلبشان با قلب مادران عزادار ایران می طپد، دعوت می کنیم تا در این تجمع و تظاهرات شرکت کنند.
تاریخ: چهارشنبه، دوم دسامبر 2009
زمان شروع راهپیمایی: ساعت 6 بعد از ظهر
مکان تجمع: پارک مک آرتور واقع در نبش ویلشر بلوارد و خیابان آلوارادو
راهپیمایی از این پارک آغاز شده و به سمت کلیسای ایمانوئل پرسبایترین، واقع در 3300 ویلشر بلوارد حرکت خواهد کرد. ساعت 7 نیز در این کلیسا برنامه ها یی در بزرگداشت صلح اجرا
خواهد شد.
شرکت کنندگان می توانند با آوردن هرگونه پلاکاردی که عرضه کننده صلح باشد در این برنامه شرکت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره ساعات و اماکن تجمعات می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید:
http://www.theworldmarch.org/,
www.worldmarchusa.net
worldmarchla@gmail.com
Mayra Gómez (949) 466-3036
For public transportation to any of these locations, go to www.metro.net.
10 AM: Press Conference at City Hall, 200 N. Spring St. (.3 miles east of Civic Center Station, Red Line Train.)
12 PM: Greeting by the Tongva Nation (the indigenous people of what’s now L.A.) and Potluck at Farmlab (across from the cornfields) 1745 N. Spring St, Unit 4 (.7 miles north of Chinatown Station, Gold Line Train.) http://farmlab.org/2006/12/what-is-farmlab_11.html (see “map” link for driving directions); also http://notacornfield.com/events/underspring.html.
6 PM: March down Wilshire Boulevard starting at MacArthur Park, Alvarado and Wilshire (across the street from the Westlake/MacArthur Park Station, Red Line Train.) Bring flashlights and any flags, banners, placards that express peace.
7 PM: Peace Concert at Immanuel Presbyterian Church, 3300 Wilshire Blvd (.2 miles west of Vermont/Wilshire Station, Red Line Train.)


No comments:

Post a Comment