Sunday, October 11, 2009

فراخوان همبستگی با مادران جانباختگان در شهر تورنتو/کانادا
http://madaran-iran.com
جمهوری اسلامی در طول 30 سال، مسیری خونین را پشت سر گذاشته است. دهه اول حاکمیت دیکتاتوری مذهبی با کشتار، زندان، شکنجه و اعدام های دستجمعی هواداران و اعضاء سازمان ها و احزاب کمونیست و انقلابی و کارگران و مردم مبارزی که خواهان ادامه انقلاب 57 بودند، شکل گرفت. اوج جنایتکاری رژیم اسلامی، قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 بود که به شکل گیری "مادران خاوران" انجامید تا مبارزه بر علیه فراموشی و دادخواهی را به پیش برند. مادران و خانواده هایی که در تمامی سالهای سکوت و سکون بعد از آن کشتارها و علیرغم همه فشارها و آزارها توانستند گورستان «لعنت آباد»، جائیکه فرزندان و بستگانشان را مخفیانه و بی هیچ نشانی دفن کرده بودند، به گلزار خاوران تبدیل کنند.
اکنون مادرانی که در هفته های اخير فرزندانشان کشته شده اند و يا از سرنوشت فرزندان خود بی خبر مانده اند، کميته "مادران عزادار" را تشکيل دادند. آنها در فراخوانی اعلام کرده اند که تا پايان دادن به خشونت ها و آزادی کليه زندانيانی که برای اعتراض به تقلب های انتخاباتی دستگير شده اند و مجازات قاتلان فرزندان شان شنبه های هر هفته از ساعت ۷ تا ۸ بعدازظهر در پارک لاله و ديگر پارک ها اجتماع خواهند کرد.
"شورای پشتیبانی از مبارزات مردم ايران (تورنتو ـ کانادا)" از همه ايرانيان آگاه و مبارز دعوت می کند که برای انعکاس هرچه بيشتر صدای خانواده های جانباختگان و حمايت از مبارزات آزاديخواهانه مردم ايران روز
شنبه اول آگوست 2009، از ساعت 6 تا 9 شب در میدان ”مل لستمن“
گرد هم آئیم و همبستگی خود را با این عزیزان نشان دهيم.


شوراى پشتیبانی از مبارزات مردم ايران ( تورنتو - کانادا )
٢5 جولاى ٢٠٠٩

برای ارتباط با ما با ایمیل زیر تماس حاصل نمائید.
shora.poshtibani@gmail.com

No comments:

Post a Comment