Monday, February 1, 2010

پیام مادری با ۱۰ کشته در راه ازادی
مرعوب نشوید، این رژیم پوسیده است 



• عزیر رضایی، مادر ده جانباخته ی راه آزادی است. او در پیامی خطاب به جوانان ایرانی می گوید که این رژیم پوسیده است ...


اخبار روز: www.akhbar-rooz.com
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱٣٨٨ - ٣۱ ژانويه ۲۰۱۰


اخبار روز: عزیر رضایی مادر رضایی های جان باخته است. هشت فرزند و دو داماد او از سازمان مجاهدین خلق ایران، توسط حکومت های پهلوی و اسلامی کشته شدند. خانم عزیز رضایی گفتگویی با سایت افشاگر در مورد اعدام دو زندانی سیاسی انجام داده است

او می گوید: دست زدن به اعدام این دو نفر و صدور حکم اعدام برای ۹ نفر دیگر، قبل از هر چیز نشان دهنده ضعف و درماندگی ولی فقیه ارتجاع در مواجه با قیام بزرگ مردم ایران هست.
این رژیم با دست زدن به این اعدامهای وحشیانه، نشان داد که هیچ راه دیگری براش باقی نمانده و می خواهد با چنگ و دندان و دست زدن به اعدام ها و اعلام علنی آن ها مردم و جوانان را مرعوب کند و مانع از استمرار قیام سراسری مردم ایران شود.
این رسم همه دیکتاتوریهاست که وقتی در مقابل قیام مردمی که خواستار آزادی هستند در می مانند، به آخرین حربه شان یعنی سرکوب خونین و کشتار و اعدام روی می آورند. یادمان هست که دیکتاتوری شاه هم وقتی در مقابل تظاهرات و خواست مردم برای آزادی راهی نداشت به سرکوب و اعدام و حکومت نظامی دست زد اما برای آن رژیم کار از کار گذشته بود. الان هم آخوندها فکر می کنند می توانند با دست زدن به جنایت هر چه بیشتر عمر ننگینشان را طولانی تر بکنند، اما کور خوانده اند.

خانم عزیز رضایی می افزاید: اگر رژیم شاه توانست با کشتار سر پا بماند، آخوندها هم می توانند با این تفاوت که این رژیم صدبار پوسیده تر از دیکتاتوری شاه است و مردم ایران صدبار کینه و نفرتشان از این رژیم بیشتر است. آخوندها فکر می کنند با راه انداختن بساط دار و اعدام می توانند مردم و جوانان بپاخاسته ایران را بترسانند. و جلوی رشد و گسترش قیام مردم ایران را بگیرند.
اما هموطنان ما جوانان دلیر ما نشان دادند که علیرغم هر سرکوب و جنایتی که ولی فقیه طلسم شکسته و دژخیمانش به آن دست زده اند، بیشتر از قبل علیه این رژیم به صحنه آمدند و فریاد زدند و شعار مرگ بر دیکتاتور سر دادند 

خانم رضایی می افزاید: همینجا از همه فرزندانم در داخل کشور، همه خانواده های شهدا و خانواده هایی که فرزندانشان توسط این رژیم دستگیر یا شکنجه شدن و همه هموطنانی که ستم و سرکوب این رژیم را هر روز با گوشت و پوستشان لمس می کنند می خواهم که در مقابل این جنایتها ساکت ننشینند. نباید مرعوب دود و دمی که این رژیم می خواهد راه بیندازد شد. از همین حالا خودتان را برای دادن جواب دندان شکن به ولی فقیه جنایتکار آماده کنید و انتقام این خون های بناحق ریخته را با حضورهر چه گسترده در این قیام از دژخیمان بگیرید.

No comments:

Post a Comment