Wednesday, November 25, 2009

دیدار مادران عزادار با مادر جانباخته محرم چگینی

روز شنبه 30 آبان بعد از گردهمایی مادران در پارک لاله که با دخالت نیروهای امنیتی به طور کامل برگزار نشد ، تعدادی از مادران تصمیم گرفتند به دیدار مادر شهید محرم چگینی بروند .
در غروب پر ترافیک تهران در محله خانی آباد در آپارتمانی کوچک به پاکی قلب محرم ، مادرش بلور را زیارت می کنند ، مادری که پس از پنج ماه از کشته شدن پسرش هنوز ناباورانه به عکس محرم نگاه می کند و می گوید : به من بگویید چگونه تحمل کنم . پسر من که اهل سیاست نبود او از سر کار به منزل برمی گشت او چه گناهی کرده بود . او را کشتند وگفتند جسد ش را در بیابان های اطراف شهریارپیدا کرده ایم ،اگر پیگیری های پسردیگرم نبود ما اصلن نمی توانستیم بفهمیم چه بر سرمان آمده ، خدا عمرش بدهد که تلاش کرد وتوانستیم از پزشکی قانونی کهریزک او را بگیریم و خودمان دفن کنیم فکر کنید یک مادر چطور طاقت بیاورد ؟ آخر این انصاف است که بچه های مردم را بی گناه بکشند و قاتل ها راست راست بگردند .
می گویند نمی دانیم او را چه کسی کشته . فیلم اش وجود دارد که 25 خرداد در خیابان آزادی تیر خورده و مردم دارند او را روی دست می برند 

نمی دانید پسرم چقدر مهربان ، با خدا ، اهل نماز و دیندار بود ، ایکاش لااقل فرزندی از خود ، برای ما به یادگار می گذاشت . چطور تحمل کنم که پسرم را اینقدر ناجوانمردانه کشتند .همسر جوان اش چگونه این درد را تحمل کند . من قصاص قاتل اش را می خواهم .
مادران همدرد ، از رنج هایی که کشیده اند می گویند از فراق یار از فراق برادر، از زندانیان بیگناه ، از کشتار جوانان و آرزو می کنند روزی در یک دادگاه عادلانه همه آمران و عاملان این همه ظلم به صورت علنی محاکمه شوند و به سزای اعمال خود برسند .

ارسال شده توسط madarane azadar در 11:50 AM 0 نظرات پيوندهای مربوط به اين پيام

No comments:

Post a Comment